Jobbet kallar.

Gud va hemska drömmar jag drömde inatt, att jag fick ett jobb jätte långt bort, utanför oslo och jag hittade inte dit, letade efter vägen i 3 dagar! Uhu, tur att jag har jobb hela veckan så jag inte behöver oroa mej över det! Sen var det oxå så att i en annan dröm hade jag färgatmitt hår rosa, vafan Rosa? Och jag ska ju inte röra mitt hår förns den 11 då jag kommer hem till sverige så jag kan färga med dom som vet vad dom håller på med, kommer bli nice! Skulle bjuda på en trött Karin godmorgon bild, men vette17 vart Emelie har gömt min sladd så blir inget sånt kul idag heller. Måste kila till alla mina t-banor nu, hörs senare.

Postat av: Emelie

haha nej gav sladden till micke igår för att han skulle ge den till dig och sen hade den visst åkt ned mellan dynorna i soffan, såg de idag när jag snabb städade :D

2010-03-03 @ 12:23:02
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0