Kan man bli mycke snällare?

Tror nog fan inte det, snart kommer R och hämtar mej å Emelie, sen bär det av hem. "Och inge jävla slitage ska han ha för det!!" Han tar mindre pengar för att åka fram och tillbaka till Norge än en viss annan person som bara ska till sverige och vill ha ännu mer pengar för det." Tror nog alla vet vem vi pratar om. Ska kolla om jag fått med mej allt som ska med hem. Så hörs vi senare. Kyss.

Postat av: Jonas

Karin, du förstår inte mycket du :)



Har du någon gång tänk på att jag och linda kör hela vägen?

Men jag kommer alltid vara 10 gånger bättre än dig. Och ni behöver inte komma tillbaka heller :) Har hittat andra som vill ha ert rum :)



Du vet varför jag är sur på er. Man ljuger inte om att ens rumskompis flickvän är otrogen när det inte går att få tag på henne. Att inte be om ursäkt är ännu lägre!

2010-03-29 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0