Norska spöken? .. .

.. . Spökar i denna lägenhet! Då skojjar jag inte, saker som man verkligen tycker om jag behöver försvinner, helt borta! Orkar inte gå in på detalj, men visa dej vafan! Spela anden i glaset ganske? Städat klart nu iaf, blir kyckling idag med, håller på att tinas upp i kokande vatten nu, super hungrig, sen e ju knivarna sämre än jag vet inte vad här, iaf till kycklingen så kommer la bli lunch 9 för min del ikväll. Kommer inte hända så mycket mer kul ikväll, jag och Emelie ska iaf ut i snön lite å leta linnen, nycklar, ja allt vad vi kan finna.




Postat av: SOFIALINNEAL

de är min familj, häggvik o eves lilla famlij :)



tror vi drar om 3 veckor

2010-03-07 @ 18:17:51
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0