Underbar start på hemmafronten!

Imorse när jag vaknade så vaknade jag upp i en svettig norsk lägenhet, packade det sista och drog till bussen hem till Sverige! Segt som fan å sitta på bussfan i 6 timmar. När jag kom hem så åkte vi direkt till coop och ica och handlade/ hämtade ut min hårfärg, sen hem till milla å färga håret och umgås med mina bästa syskon! Va la tänkt att vi bara skulle färga håret, men blev lite alkohol på det! Anna tog med några cider som vi bara skulle smutta å smaka på, dom tog slut och vi ringde Richard E en trappa ner, han tömde sitt barskåp så vi fick mer alkohol! Sen kommer det en pizza och lite vin som knackar på dörren! Vart en toppen kväll med dom bästa i familjen! På lördag blir det ännu mer röjj, jaja vi kör på tre-dagars här! Men tagga inför imorrn till å börja med!

Mitt hår då? Emo eller hitta Nemo!? Det är frågan! Milla drack nog en öl för mycket innan hon klippte mej, skulle toppas lite och klippas som ett V. Det blev För kort, ojämt och ett U. Haha och hårfärgen ska vi inte tala om för mitt hår e inte fördi färgat efter 3 gånger, påt igen imorrn bitti ba! Nu blir det lite oth, sen sova i sin egna otroligt sköna säng!

En smygtitt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0