Ut och leta stake.

Idag har jag och min Älskling vart tillsammans i 4 månader, känns underbart! Love u!

Vaknade av mega halsont idag, börjar bli sjuk känner jag, men som tur va å köpte lite honung, så man kan bli frisk lika snabbt. Köpte oxå lite julmys till Laholmsvägen, då blir baby överraskad och glad när han kommer hem. Har nyss även städat hela lägenheten, dammat, damsugit, skurat golven, gjort rent i toan, diskat å torkat av. Har inte Mange den bästa flickvännen i hela världen? Joo jag tror nog de!!





"Want you to make me feel like I'm the only girl in the world, like I'm the only one that you'll ever love, like I'm the only one who knows your heart, only girl in the world".

Postat av: Mattias

Bra gjort Karin! Kommer du till Silvergatan och gör samma sak? :P

2010-11-25 @ 16:41:21
Postat av: Milla

Du är så duktig karin:) blev han glad då?

2010-11-26 @ 08:11:11
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0