Bara för att, bara för att, bara för att.. .

Nu har jag packat klart, lämnar kvar lite kläder här, för jag orkar inte bära på allt! Eller ah blir mycke å bära ändå, men blir ändrig mycke snart hoppas jag på, för planen är att jag ska få ett jobb/praktik snart och flytta hit. Hem till baby! Men eftersom arbetsförmedlingen gör som dom vill, så kommer de ta lite tid. Men ska dit å prata med dom imorrn, ska på möte, men kommer dårå inte ihåg vikken tid, de lär ja kolla upp! Känner att jag ba vill skita i att hoppa på tåget å ba sitta kvar här i min älsklings soffa och pussa på honom när han kommer hem. Men ska bli kul att träffa familjen å vänner när jag kommer hem såklart. Och ska bli riktigt skönt att bada badkar, jag badar ju varje dag annars, men baby har lovat mej att vi ska köpa oss en jacuzzi sen ska vi ligga där hela dagarna tills vi blir typ hundra år, haha de vore ju kul. Snacka om russin fingrar då! Och ja vill oxå dela med mej om vad som händer den 29.onde, men de får vänta lite till, jag längtar så mycket! Synd bara att de kostar skjortan att åka tåg! förstår inte va dom har för fel, dom där sj.. . Och har inte fått mina försäkringspengar heller! Dom lär ju komma snart, annars rånar jag en bank snart, för jag måste börja köpa julklappar! De gör man alltid i sista sekund! Och sen får man låna pengar av big sis för att ha råd med allting för man planerar så dåligt, sen betalar man tillbaka det i mitten av sommaren nästa år, sen e det julafton igen, sen går de om om om å om igen! Kan jag den där biten. Men tror att den här julafton kommer bli den bästa! För Min baby kanske kommer upp till hallstahammar och firar jul med mej, tjohoo! Håller tummarna. Näää, nu måste jag kissa och sen börja gå mot tåget, kommer ju ta en timme att gå dit, med min packning och mina muskler, de går inte ihop, blir gymmet imorrn! Typ en heldag! Saknar dej mest älskling, ses om 12 dagar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0