Nått på tok? Tror de! Men vad?

Igår blev det en myskväll, med pizza å  film på tv.n, tjoho!

Vaknade kanske 4 inatt, av att magen typ dunkade av smärta, går inte att förklara, aldrig käns så förut, ont gjorde de iaf! Vände å vred på mej tills klockan slog 6, då baby va tyungen att åka till jobbet, han pussade min mage hejdå och jag skulle försöka somna. Men istället springer jag in på toan, kräks upp Pizzan vi åt kvällen innan, helt skakis går jag tillbaka till sängen, efter ett tag somnade jag, och nu sitter jag i soffan, solen skiner och jag kan inte röra mej! Och de värsta av allt e att baby ska jobba över ikväll.

Får la slänga in ett Grattis till min mamma och Tomas, 101010!

Postat av: Anonym

Gravid eller ?

2010-10-11 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0