Kan det bli en maskerad?

Hooooppp, sitter här hemma helt ensam, vet inte vart nån är, vart är milla? Vart är Anna? Vart är Emelie? Vart är Micke, Sandra Matte? Vart är min pojkvän? Vart är D från H? Var är alla andra? Jag sitter här utklädd och vet ingenting om nånting! Får inte ens gå in på vissa blogggar förns imorrn, känns bra!  Ska la öppna min tredje öl och vrida på volymen lite extra högt bara för att!

Men en sak VET jag! Att det kommer bli en underbar kväll med Alla jag älskar och kommer nog Aldrig glömma denna kväll!

Och vet ni vad jag fick av min käraste bästaste pojkvän i 20 års present? Jag fick den godaste parfymen, Ralph Lauren! Tack igen hjärtat mitt!

Bilder från förr.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0