Tillbaka blick på året som va. Tillbaka blick på år 2010.

Januari: Flyttade till Norge med två bästa vänner.



Februari: Sötis Klara kom till världen.



Mars: Jag blev fet. Varje söndag gick jag och Emelie till macken i Norge och köpte choklad! Haha härliga tider.



April: Shopping runda i stockholm med Emelie.



Maj: Galna fester med dom bästa.



Juni: Firade misssommar i Eskilstuna.



Juli: Hade den bästa veckan i Halmstad, där jag träffade min älskling! <3



Augusti: Jag fyllde 20 år och fick köpa mina egna öl! Härlig utgång den dagen.



September: Mina bästa systrar donade en överrasknings maskerad för mej. <3



Oktober: Härliga utgångar.



November: Ahh vad ska man säga, kul vare!!



December: Bästa julafton med den bästa släkten man kan ha!


Tack tack för 2010, va ett riktigt bra år, men har hänt mycke saker som man aldrig trodde skulle hända..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0