"han går på gymnasiet och åker moped, blue!"

Jag och Mange har kommit fram till att när jag har fått långt hår igen så ska han fria till mej, ett riktigt frieri. Och om mitt hår fortsätter å växa såhär fort så, Hjälp!

En sak som e mindre roligt är att jag varken e hemma på Millas eller Aleks kalas, så dom får kalasa två gånger, en gång utan Karin och en gång när jag e hemma. För jag vill kalasa! Jag är bra på kalas! Har tröst bakat min egna kladdkaka idag med extra mycke choklad på. Fyfan så god! Men nu när jag har tryckt i mej halva så mår ja ganska illa. Får spara resten till min baby! Ska jag vara ärlig så har jag aldrig saknat nånting så mycket som jag gör nu, jag saknar min familj så det gör ont i hela mej, därav mitt upp å ner humör! Jag längtar hem, snälla låt dom här fyra veckorna gå undan, så jag får åka hem å kramas med min familj!

Men jag är glad över att jag har träffat min älskling, jag älskar honom mest, han e ju min pelle-mange.. . önskar bara att alla kunde bo på samma ställe ibland.



Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

kom hem då karin! Det är fan på tiden :D haha. Och nu fattade jag vad det va när du skrev "vega?". Det är hos hanna och chrille. Chrille fyller år och sen kommer nadea från arvika så då blir det att vara där :)



och jag kan säga dig att du måste komma hem snart för jag har en rätt så stor grej att berätta :D

2011-03-02 @ 18:41:00
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emilie: Gud vad fin karin va på de där kortet, men de där uppe ser hon inte klok ut på.. men ganska söt ibland. hahahahh

2011-03-02 @ 19:00:56
Postat av: Evelina

Finis Karin <3 Blev det några jordnötter på? :)

2011-03-02 @ 19:27:01
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0