häxvarning i spökslottet,

Det var min stora brejk från bloggningen, vem försöker jag lura? Jag tycker om å blogga så jag tänker fortsätta, även om jag bara fick 3 kommentarer, men det räcker för mej, huvudsaken är att dom jag älskar läser min blogg, er andra skiter jag i. Mycke jobb på senaste tiden, kommer bli jobb 13 dagar i rad om jag räknar rätt, men i helgen blir det iaf mys med min baby, det behövs. Idag slutade jag iaf när solen fortfarande va på topp, härligt! Lönen satt fint på kontot idag me, så blir att storhandla lite mat snart med min älskling och kanske lite shopping på lördag, det har jag förtjänat, och sen köpa tågbiljetter hem, boka tatto tid och köpa presenter till min kära mellansyrran och systerdotter som fyller år när jag sitter i glassen och jobbar.. .





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0