"Vad vill Du bli när du blir stor, vad vill Du jobba med"?

Den frågan fick jag idag, på mötet på arbetsförmedlingen, dom kan inte ge utbildningar eller kurser hej villt, jag måste ha ett hum om vad jag vill bli? Det är inte de lättaste, så nu har jag 12 dagar på mej att få ett hum om min framtid. När jag va liten ville jag bli florist, senare ville jag bli bil-lackerare, sen gick jag handel på gymnasiet, sommarjobbade på bulten, sökte in på konstskolan, jobbade på dagis i norge, fick erbjudande om en svetsar kurs, sen började jag jobba i en restaurang. Men vad vill jag bli när jag blir stor? Vad vill jag jobba med nu? Vi kom iaf fram till en sak,. att jag vill skapa saker med mina händer!

Nu e jag iaf trött, va å träna med Emelie runt 12, sen till afm, sen luncha vi på cafet i hallsta, sen blev de en lång promenad med trevligt sällskap. Nyss ätit å nu tänkte jag kolla lite på 90210.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0