..-

Första april igår, hade jag inte läst de på alla bloggar eller på facen så hade jag nog glömt bort de? Jag blev iaf inte lurad, istället tröck jag Milla å min kärlek i oss den största familje pizzan som någonsin har bakats! Har vart en bra helg! Den här dagen började oxå bra, såklart med min kärlek, men sen blev den ba sämre å sämre, springa mellan nordea och swedbank, och ingen kunde hjälpa mej få tillbaka mina pengar!! Vafan e dom till för då? Idioter.

Jag älskar iaf å shoppa kläder på internet och sen kommer brevbärarn hem till mej med paketet! Och kläderna passa perfekt!

Bikini, jeans sjkorta och en hatta jävel!







Postat av: Evelina

Fin bikini bruttan!

2012-04-02 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0