..-

Skolan flyttade till v.ås idag, så blir att pendla till bäckby varje tisda morron. Men idag fick vi skjuts av snälla Michaela. Slutade tidigare så pappa hämtade upp mej å E, sen vidare till elgiganten å kollade tv. Den jag hade kollat på va tydligen "mindre bra" fattar ingnting av allt tv snack, men hon rekomenderade en annan, mycke bättre å snyggare. Lite dyrare men ja skulle få den för samma pris som den "dåliga" jag hade kollat på. skyrre! Kommer in på torsda eller freda.

Sen fick jag även godkänt på mitt hjärt prov vi hade för nån vecka sen, tjohoo!!
De enda mindre bra med den här dagen va la att min älsklig pussade mej hejdå halv 6 imorse, för att åka till stockholm å jobba några dagar.. .





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0