En vecka kvar = 7 dagar?

Kan tyvärr inte lägga ut någon bild på mitt nyfärgade hår, nå fel med min skrivar, kan inte lägga in bilder.. Men de vart väl nice, vet heller inte riktigt vikken färg, typ rosa rött orange brunt fläckit, hahha men ja e ju inte som alla andra, å vill inte ha som alla andra, å lovar att ingen har mer färger än jag i håret! kollar man noga i ljuset så är det nog 100 st, eller va tror ni? Kollade nyss på reine å mimmi i fjällen, å sneglar på tv ibland för nu är det ju heartbreak hotel, kul film men såg den för nån dag sen.. Sitter och funderar vikken jag ska åka med till sälen oxå, åker jag med Lindas bil får jag åka i en skrutt röd volvo, så är jag uppe mitt på dagen å kan börja supa å kanske leka av mej i snön.. Åker jag med gus på kvällen efter emelie har slutat jobbat så är jag inte uppe förns typ 2 på kvällen, då kommer jag inte orka supa med dom andra, för jag kommer nog somna i bilen så sött.. så får se vikka som vill ha med mej mest, emelie kommer nog tjata på att jag åker med henne, tror nog inte hon vågar åka med gus å jocke själv HIHI  Eller? Aja.. en vecka kvar, behöver inte bestämma nu, och ojoj vad jag skriver, venne ens vad jag snackar om längre, haha! PUSS

Postat av: Linda

Åk med oss för fan! Skitsamma hur bilen ser ut, vi kommer ha roligast. :M Du missar ju bannemig en hel kväll annars. :O Å nejnej, de får du inte göra :D

2008-12-21 @ 21:40:13
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0