UTGÅNG!

halloooo snygg blogg? Nu är den lite mer karin! Det gula va inte riktigt jag, hihi men tack sossofia nu är den skit snygg! verkligen nöjd nu! Nyss va jag hemma hos mormor å åt mat å firade henne, å jag måste bara säga att jag älskar min släkt, så jävla roliga, vi lekte lite körrajömma med anna haha... tänker inte förklara i detalj, men kul som fan är dom! Och nu sitter jag hemma hos linda och förferrar, blir 23.00 bussen till stan snart, sen blir det in på konrad! men har lite ont i magen, men det måste väl gå över nu snart, har nog ätit lite för mycke av mormors spagetti och kyckling, himla mums, och gela måste man oxå ha... Och nu sa linda nyss att hon ska läsa min blogg, så måste säga hej till henne nu, HEJ LINDA hahahha hon tror oxå att jag skriver en roman, men PUSSPUSS sov gott <3

Postat av: Anonym

hohoho :D du e sötis :D

2008-10-03 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0