Men in black

Vaknade upp brevid baby i morse, strålande sol! Sen på med brillorna och så körde han mej till station, Så mötte jag Emelie där, blev å åka in till stan i det vackra vädret, gjorde inte så himla mycket, men sen helt plötsligt var klockan 4 haha och vi vart sugna på pizza, eller ah eller inte, men vi åt ändå, en fjärdedels kebabpizza blev dagens lunch och nu mår man illa, YEY! Köpte två par örhängen, köpte lypsyl oxå, för mitt tappade jag tydligen bort i helgen, inte vet jag vart eller varför? Kanske var lite fuller, kommer inte ihåg hahha! Älskar att vara med Emelie då får man klaga hur mycke man vill om allting, inte många som står ut med de! Så gick runt på stan tills kvart över 5 å bara klagade å gnällde, sen blev det tåget hem och presis när tåget stannar i hallsta så börjar det å regna? Hur kul är det? Så av med brillorna och på med vantarna hahha snor kallt ute nu juuee... Nu ska jag läsa runt lite sen får man se vad som händer, kanske lite O.C? Måste duscha oxå kom jag på, för mitt hår är ju dum i huvet, skulle ha velat lämnat de hemma! Pusssssssss

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0