Vill att 2009 ska börja om på nytt.

ÅRET
Hur har året 2009 varit för dig? 50/50
Bättre än förra året? Helt klart bättre än förra!
Har du träffat några nya vänner? Har träffat många nya vänner! Super glad fört :D
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Studenten
Har du flyttat under år 2009? Ah, nyss flyttat, men blir en längre flytt om ca: 2 veckor.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Många nya bra album
Isåfall vilken? Ingen jag kommer på just såhär å kan skriva upp..
Har du druckit alkohol? Vem har inte?
Har du rökt? P e pp a r ka kk a ;)
Har du kysst en främling? Självklart.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2009? Den har vart helt otroligt fucking jävla underbar, men tyvärr så dog både kärleken och jag på slutet. Kommer aldrig sluta hoppas.
Har du varit kär? Men än du anar.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, och jag gör det fortfarande
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? Jappsi
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv, kommer jag aldrig att glömma.



SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej herregud tack för det, men "känner" en som vart med om det hemska.
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej men skulle bra gärna vilja ibland.
Har du varit i slagsmål?

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Isåfall vad? Jag ångrar att man inte säger eller tar vara på dom underbara stunderna man har, säger vad man tänker å känner, för när man minst anar det så kan det vara försent.
Har du skämt ut dig? Näj inte Karin inte.
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kommer på, kanske nått Kul lur bus ibland!
Har du varit ute en hel natt? Ute å ute.
Har du blivit tagen av polisen? vart bra nära iaf


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Ingen. Kantzowska, tog studenten i sommras
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nääj, fanns la massa som snacka skit, å trodde dom va balla, men nog inte mer än så.
Hatar du någon i din skola? finns la vissa man aldrig kommer tycka om.
Har du gjort något framsteg? Hahaha, skrattgroparna e snart framme.
Har du haft alla rätt på ett prov? Jaaa, å tack vare mina fusklappar ;)

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Ja :)
Har du förlorat en vän? Glidit ifrån kan man säga.. .
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Venne? har jag?
Har du gått bakom ryggen på en vän? Never
Har du ljugit för en bästa vän? neppsi

Bästa klassen fan.









































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0