Allt va så mycke bättre förr

Jag är så himla trött så jag inte ens orkade pallra mej till skolan, känner mej depp oxå, å då kommer väl alla andra bli depp för jag e depp å då blir jag depp för att dom e depp... jaja jag vet hur det där är! Ska snart kolla på Oth och gossip som har kommit ut i morse, sen e de ju andra avenyn ikväll, YEY! Synd att det bara är en gång i veckan nu, de va bättre förr.. Allt va bättre förr, ja sandra å emelie pratade om det igår, emelie vill vara 0 år när hon hade magrutor å jag vill vara 3 när jag va som fetast, då behövde man inte bry sej om nånting, då va de bara å vara, super skönt, snart ska man börja dona jobb å grejer, hur ska ja orka de? Man gör väl de för pengarna, nu får jag 1050 i månaden, jo som om de räcker? inte alls.. så lånar man pengar å sen får man massa skulder till nästa månad, så har man inte pengar då heller sen lånar man mer å mer... Suck! Jag tycker heller inte om mitt hår, saknar det långa, visst mitt hår e fint om man fixar de, men vem orkar dona de varje dag? Inte jag! Jag saknar å ha en slarvig bulle på huvet, nu kan jag inte ha det på flera år för jag har ju bara hår på en sida av huvet, hahah ååh vikken jobbit tisdag! Jaa vet inte ens vad jag pratar om längre, har väl bara tråkit, så höres!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0