Fram med leendet!

Godmorgon messet jag fick i morse halv 7 fick mej faktiskt att se fram emot den här dagen, annars hade jag vart mycke mer depp å trött! Men nu är frågan, får man ha vilka kläder man vill om man ska praktisera i en kläd butik? Hoppas vi får en tröjja där som man ska ha på sej, tycker inte att mina alla kläder skulle vara så lempliga, men men! Sen ska det bli spännande att få veta vikka tider man kommer få jobba oxå, blir väl typ 7-7 bara för att... Hoppas dom säger, bara för att det här är fösta dagen behöver du bara säga hej hej å sen gå hem hahaha vore så jävla skönt, bara för att jag är latast i världen! Ska kolla ett avsnitt av vänner nu sen dona klart mej sen gå och möta Linda runt 9, bra jävla segt att åka tåg! Hörs senare PUSS  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0