Att hålla tummarna hjälper inte ett jävla skit!

Tjaaaaaa! Idag gick jag till tåget som vanligt typ 5 över 9, sen när ja satt på tåget å hade min biljett i handen, så kommer kondukörn (hur de nu stavas) Sen kom det en sekuritas (ingen aning på de heller) Så ville hon kolla på min biljett, ja ba ah visst. sen frågade hon om jag hade legg, men hande inget med mej idag, så då bad hon om person nummer, ja ba ah visst bla bla bla.. sen ringer hon å kollade upp så allt va rätt å att de va mitt kort, å de vare ju såklart.. Sen hon ba vart bor du? ja ba hallstahammar? hon ba gata? ja ba baldersvägen 7a? Hon ba ah tack då vet vi att de e du, tror hon va efterbliven eller nått! Har gått bra på jobbet idag oxå, gick ganska fort..

Klockan 5 traskade jag till tåget, å fick sällskap av Mr. Adam å Jimmy på vägen hem, länge sen man träffa Adam å va verkligen en mycke roligare tåg resa hem än vad jag hade räknat med haha! Sen gick jag hem till Baby å kikade läget lite, å hälsade på hans lilla å ända blomma! Vi drack ett glas vatten var å sen gick jag hem till Anna å hälsade på å nu sitter jag hemma..

Fick ett mess idag som gjorde mej jätte ledsen å depp på en sekund! Baby är just nu i Mönsterås, va fan e de för jävla skit håla? Vem vill bo där? Hoppas baby inte blir kvar så länge, för jag kommer inte stå ut en vecka till utan honom!! Men helgen e iaf lite planerad så den kommer nog gå fort, sen blir de ju tillbaka till skolan å vännerna så de blir nog bra med de ändå! Men Max en vecka till!

Ska kolla lite vänner nu å stressa ner mej sen kanske plugga lite mer på åhlens skiten, hörs! Kraaaam!

  


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0