Min prins återvänder hem

Jaaaa! Han e påväg hem nu, hoppas jag! Han borde vara de iaf, Haha så blir att sova med min pojke ikväll, tror inte vi har träffats på öhm... ska räkna, måste ha en kalender, vänta lite.. jaa på 11 dagar har jag inte träffat min beeeejbii, känns som 14 år!! Men de äre inte för då vore jag, hmm, ah jätte gammal å jag vill inte bli vuxen än! Men har väl inget val efter skolan? Orkar iaf inte tänka på det nu! Sandra gull har skrivit blogg idag, va typ oxå 14 år sen de hände haha så gå in å läs den vettja http://vitatygskor.blogg.se/ , nu hade jag inget mer på hjärtat förtillfället så hörs senare PUSS!

Bilden e från turkiet när jag va där förra året med mina bruttor, inge mycke man längtar tillbaka? Vill tillbaka till all värme, solen, havet, saltet i vattnet, allt gnäll, alla tjuriga bakis flickor, allt sand i våra skor, folk som snodde coola från andra? Den godaste glassen, sjukhusen med massa glas i fötterna, massa tequila rejs, folk som gick in i dörrar, bort tappade svenskar på turk gatorna, all svengelska jag pratade, allt skratt, å dans, å sång å vi ska inte tala om maten, alla nydlar! Strips å drinkar utan alkohol i som **** tydligen blev skit full av hahah! All shopping åååå vill tillbaka, nirå? :D


Postat av: sandra

Kunde inte beskriva det bättre sajälv :) <3

En gång till.. Nån på detta jordklot måste vilja sjänka oss pengar

2009-05-13 @ 17:07:45
URL: http://vitatygskor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kunde inte beskriva det bättre sajälv :) <3

En gång till.. Nån på detta jordklot måste vilja sjänka oss pengar

2009-05-13 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0