Mycke man vill, lite man får.

Huvevärken har gått över, men kunde dårå inte somna, och likadant som nästan alla andra så vill jag ha Snösnösnö, massa snö, jul utan snö vad är de? Vill på med termobraxen å ut å rejca i backen med korvarna 2 trappor ner, bygga snögubbar och göra snöänglar! Vill oxå lyssna på julmusik, dricka julmust och baka knäck och massa pepparkakor! Shoppa julklappar vill jag oxå göra, sen slå in dom och skriva små kort "God jul ....", sen vill jag oxå shoppa mej en fin julklänning, men det kommer jag nog inte kunna, inte nu när jag ska till norge, om jag inte hittar den perfekta klänningen på myrornas! Haha, nä ska göra ett nytt försök att sova nu, till lite OTH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0