Lättförtjänta pengar today.

Hej å hå nå. Hemma efter en riktigt kul jobb dag, va med stora barn idag, 4-6 år, va ute å åkte pulka mellan 10-13. sen gick jag å handlade mat med världens skönaste kille, för barnehagen ska ha nån "maskerad" på fredag, så han som skulle handla ville ha lite "bärhjälp", (av starka karin) så jag hände med till Kiwi, köpte typ 200 korvar, massa "lomper"  tror jag de hette, typ bröd eller nånting? Lärde honom lite svenska och sen traskade vi tillbaka till barnehagen, å eftermiddan bjöds det på massa målning och pyssel med Karin, haha skit kul dag!

Imorrn ska jag till en annan barnehage, Emelie har typ vart på samma ställe å skit svårt att hitta om man aldrig har vart där förut, så hon får rita en karta till mej, å ska vara där kl 08.00 imorrn bitti. Så lär väl gå upp kl 5? Ska nog vara där på fredag oxå, och om allt går som det ska så får jag vara där hela nästa vecka oxå, håller tummarna! Småbarn = Byta basch blöjja.

Just jaa, när jag skulle gå på bussen efter jobbet idag så kommer det 5 snygga stora starka securitas vakter och hoppade på bussen, inte lite nervös man vart, fast man har köpt busskort, va typ 5 stycken som åkte dit på böter, 750 spänn åt helvete bara för att dom inte har köpt busskort och snålåkte. Haha va man skratta åt dom då!! Tur som fan man har att man köpte ett kortjävel då för 300 spänn.. .

Och Ööööjh! Vill du ha dina strumpor så får du komma å hämta dom ;) Kyss!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0