Ready Or Not (I'm Coming)

Sitter här och lyssnar på lite musik, ska även överföra lite bra till mobilen, så man har nånting att lyssna på på den långa hemfärden som jag ser fram emot så otroligt mycket! Skojj vi ska hare Emelie, hoppas vi är själva så vi kan börja förfesta inför Fredagen, som kommer bli helt crazy om jag får bestäma! Vet inte vad jag ska ha på mej, vet inte hur mitt nyfärgade hår kommer bli, vet inte vad jag ska dricka i alkohol väg, vet inte vikka som kommer hänga med, men vet att jag kommer göra det bästa av det, vafan vi e hemma i sverige igen! Det måste firas, vill du ha korv eller kotletter!?


Postat av: Sanna

alice in wonderland är bra!

2010-03-09 @ 19:57:25
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0