I'm sleeping to dream about you

Igår blev det kino (bio) med Emelie i vårat sovrum, på hennes den pyttelilla datorn satt vi tre meter ifrån och kollade på Mulan, ska plöjja igenom en svensk teckad film nu varje kväll! Undrar vad det blir ikväller!

Å Eftersom jag glömde min hemma nyckel till lägenheten hemma i sverige så måste jag gå hemifrån en kvart tidigare än jag brukar, så får sitta å vänta på t-banana ett bra tag, känns kul! Men man måste ju låsa, slutar 5 idag, känns oxå bra segt! Vet inget jobb imorrn, känns inte som att adecco kommer ha ett uppdrag på en dag på en fredag, men får la ringa och fråga imorrn ändå! Ska la kika runt lite nu, å dona det sista.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0