Mitt budskap här på bloggen är Jag!

Idag har jag öppnat käften i tio minuter och betalat 300 spänn för att mina tänder va helt perfekta, inget fel på dom! Så onödigt, men de måste ju göras. Senare mötte jag upp c.k hos j, sen vidare på våra ff cyklar med neon ljus under! jävlar va de gick, vi hann före regnet, blev ett tungt ben pass på gymmet innan vi gick upp å kollade när Martin bossade över Amelie och Manu på basketplanen! Och på tal om rejcing cyklar, har jag besättat när jag och Milla cyklade jorden runt på våra tävlingscyklar, inte? Då får vi ta de en kväll, för nu ska jag äta och duscha sen bege mej till familjen toivonen.. .


Ett smakprov dagen innan vi gav oss iväg!


Postat av: Milla

Hahahah

2011-05-25 @ 18:12:17
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0