Jag har inga ORD!

Hahaha så jävla kung skoldag idag!
Emelie frågar mej: Karin vill du ha pizza?
Jag svarar: njaa, nej.
Emelie säger: Jag bjuder?
Jag svarar: Okey :D

Så på lunchen gick vi ner å käkade pizza, fick med oss Tuttsandra oxå, tack för the food emelie! Sen så pratade jag med Nisse B ( min engelska lärare ) och jag ska nog få ta bort engelska B helt, eller så att jag pluggar nå annat ämne den timmen, för hur ska jag lyckas få G i engelska B om jag inte ens klarade engelska A?

Hahha sen säger Nisse B: Ja Karin jag vet att du har det svårt, och ibland har jag oxå det svårt, och då är det inte lätt! hahha å ni kan ju se det framför er när nisse b säger nått sånt, haha såå söt!

Sen hade jag emelie å sandra svenska, för linda skolkade lite, men de fick hon för oss! Å så här såg våran svenska lektion ut idag!

"Det var en gång en liten fågel, ja en bäver, han bodde på slottet och Filip heter han. Som hade en vän som var en skunk som bodde på en båt som åkte till finland varje kvart. Ska vi prata om **** som inte får vara med i den här berättelsen? Hon har smör på låren och hänger inte med på villkoren för hon heter inte Lauren, puss på Sandras slanka mosters frus kattsvans. Och ja på hennes kattsvans bor 3 sorters loppor, en grön, blå och en regnbåggge! Ibland kommer släkten på besök, och då blir som 4. **** står för smöret och äter upp allt annan med och en gång i minuten glömmer hon bort att det är jul och även vad hon heter. Kvällens ord: Ja juste! ****s mat tog slut när hon var som fetast så hon åt upp 3 smurfar och sen sej själv!"

Hahhahah kan inte sluta skratta, sitter här för mej själv å skrattat fortfarande, älskar våran humor! Ska plugga klart matten snart när jag har slutat skratta, sen ska jag hem till Anna å äta pannkakor och vara barnvakt! Och jag glömmer aldrig koppen! Älskar koppen! PUSS


Postat av: emelie

Hahahaa finner inga ord.

Föresten karin, hörde du om han som åt sin katts barn? Helt sjuk i huvet. Jag tror jag vill ha han

2008-12-15 @ 13:48:49
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Karin

Ne men du emelie hörde du om honom som säljer sina lampor på vinden för 500? Hennes stolar vill jag ha! Blåa dynor på oxå! :O

2008-12-15 @ 13:50:42
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: emelie

ÅÅH vindsauktion, jag vill kika. Men du jag glömde säga en sak, det är rea på smörrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! svara fan inte här nu hahah

2008-12-15 @ 14:02:11
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Guz

låt mig skratta! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA! sjuka ni e xD

2008-12-15 @ 14:09:09
Postat av: emelie

Hahaha jag tror det, ditt fel :D:D:D:D:D FISUNGE JA BLIR GALEN , ja ska ut och röka haha måste lugna ner mig

2008-12-15 @ 14:20:58
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Koppen

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ojoj kan det bli bättre?!

2008-12-15 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0