Igen måndag

Tja tjenna tjollaopp idag va jag i skolan som nästan alla andra dagar, börjar bli ganska utråkat å säga det i varje bloggupplägg, men så äre! Sen efter de åkte ja å mötte Milla på ica, handlade lite med henne, sen åkte vi hem till henne å chillade, sen när vi skulle hem till å käka så såg jag att jag hade fått punka på min cykel, tack tack för de! Så fick gå hem med cykelfan. Å skulle ju ha tränat idag, men Emelie bangade! Inte mer nu!? Ja å Milla har kollat på maskerad kläder hela kvällen, så jävla roligt och sjukt mycke man kan vara! Men jag tror jag ska vara geisha, om jag inte vinner aktionen på tradera, och det tror jag verkligen inte att jag vinner, för om jag vinner där så är jag en cookie girl, så jävla snygg! Men om jag är geisha så ser min kostym ut såhär!


Postat av: Anonym

va retro! / blogg adam

2008-10-21 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0