Biomörkret

Hemma från skolan, väldigt roligt med nationella prov, inte alls! Fick typ 7 olika uppgifter att välja mellan, skirva artiklar elller krönikor å olika saker, inte vet jag vad skillnaden är mellan nånting men jag valde iaf att skriva en krönika, va de nu är? Om hur film å musik påverkar mej i livet! Satt där typ i 2 timmar, å skrev ett A4, tror dom flesta skrev så lite, men bara jag får G så blir jag nöjd! Sen gick ja å åt mat med Linda i skolan sen gick jag hem å såg att HM hade kommit, YEY så ska hämta det med min mamma senare, men min jacka är säkert inte ens med! Får la se..

Såg i skolan oxå att man ska betala balen snart, typ om 2 veckor, 800 spänn, får la prata med mamma å pappa, dom som betalar! Men nu ska jag ut å prova mina nya pjuks, kommer säkert få skavsår direkt! De visar sej, pusspuss
 

Verkligen roande med prov, inte sant!?


 

Postat av: Linda

Haha, vad är det för tjurpulla på vänsterbilden? xD

2009-04-01 @ 17:18:37
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0