Hur säger man give me five på engelska?

Igår blev det som sagt Silk, men först förferre hemma hos Elin, va himla kul! Och sen blev det 11 bussen till stan, å man får ju tydligen inte dricka öl på bussen, för de e ju ingen jävla bar? Haha dum i huvet jävla bussnisse! Hade ju vip så va skönt å slippa betala, tack för den! Sen lyssnade vi på nå band som spelade, å va helt okey! Sen dansade vi och sjöng hela natten, sen åkte jag hem till Baby och sov tillsammans med honom, mmmm vad jag tycker om dej! Vaknade väl runt 1-2 imorse, sen nu kom jag nyss hem, ska duscha å sen nog traska till spökhuset å se vad flickan har att bjuda på idag! Usch... Ska jag berätta lite saker som ni kanske inte hade en aning om? Vi kör på de..

En fransk massage är en avsugning

Man tappar 18 kilo hud under en hel livstid

När man har levt ett liv på 30 år så har man bajsat så mycket som en bil väger, typ nått ton! Fatta mycke skit, hahaha..

Lite bilder från förferren dårååå..

 





 

 



  

 



En galen kväll med massa skratt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0