I dont know?

Plugg Plugg å tro det eller inte, ännu mera plugg efter det, känner att jag ligger efter i en hel del just nu, å snart praktik å då kommer det inte bli någonting av! Har börjat på svenska uppsaten om myter, fattar ingenting, å mamma lika lite! Men gör mitt bästa, gillar inte Nisse B det så blir det väl IG, inte så mycke mer att göra.. Men orkar inte plugga mer nu, fortsätter imorrn eller nått?

Å vikken festival ska man på i sommar då? Vart ska du?? Emelie å Sandra ska till arvikafestivalen, jag har aldrig vart där, men dom säger att det är mycke bättre å roligare än hultan, å va på hultan förra året, å hade grymt kul! Å om det är roligare på arvika, så lär det ju vara underbart! Haha men linda vill nog till hultsfred, å alla bra band kommer till hultsfred tex: Takida som man måste se en 5:de gång live sen sonic syndicate som är grymt bra dom oxå, sen massa andra bra band, å bara skit band till arvika!? Jag vill dit där alla mina kompis åker å är, men om dom ska splittra på sej så vad gör man? Joo man sparar ihop 2000 kronor så kan man välja sen haha!


Såå Arvikafestivalen . . .



Eller hultsfredsfestivalen?



Skiter egentligen i vikket, äckligast vinner, förra året duschade jag inte på en vecka YEY!


Postat av: Linda

HULTAN elleeeeeee? =)

2009-02-04 @ 22:14:01
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0