Mitt lypsyl tog slut

Ja nu ska ja la berätta om vad jag gjorde igår, på förfest hemma hos linda med henne och jonas hahha as kul! Spelade fuck the dealer kanske de stavas, å såklart fick jag vara dealer! Haha så blev la lite på flötet då, sen sprang vi till bussen typ en minut i 10, för den gick 10! Så jävla sega människor dom där l och j! Men men vi hann iaf med bussen och sen traskade vi till gecco bar, där hade linda å jonas ap tråkit, fast jag blev bjuden på öl å allt haha nej jag hade roligt där, fick ju träffa den jag ville (A), men va snäll och gick med linda å jonas till konrad runt halv 12, stog väl i kön typ 48 år innan vi kom in så när man kom in var man pensionär! Men man blev yngre där inne haha, träffade bland annat mr Adam där! Han som hade sagt att han skulle vara nykter, men roligt å träffa honom! Sen blev det nattbussen hem, alltid mys å åka buss! Ne men jag hade en sjukt kul kväll, även om jag idag mår lite sisådär, inge lypsyl kvar, skrapsår på fingrar och ben, så vare helt klart värt det!

Får väl se vad som händer idag, ska hem till mormor och äta mat halv 1, sen flyttar ju morfar hit idag oxå, så kanske får hjälpa till å flytta, men vill bara göra en sak ikväll, får väl se om det blir av, PUSS hörs senare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0