Undebara balen på slottet

Godmorron, sitter hemma hos Anna, sov här i natt, varför behöver vi inte prata om här.. Inte så bakis för va bara kul full igår..

Dagen började med att Mlla å Anna kom hem till mej runt 11, och milla började sminka mej, å efter de lockade hon å satte upp mitt hår, å söten hade köpt en vit lilja som jag skulle ha i håret, tack den va super fin! å sen va de bara på med klänningen å alla smycken, och vet ni vad? Jag vart skit snygg!! haha! Länge sen man va med syskonen tillsammans, men de e ju ett måste om minisyrran ska på stor bal på slottet haha, efter när jag var klar så åkte vi å hämtade upp linda å jonas, sen hem till Robin för att lämna min väska.. Sen åkte vi hem till Emellie å öppnade en bira, kändes ganska konstigt å ha värsta snygga klänningen å sen sitta där å dricka öl haha, men ja e väl lite man/kvinna som tydligen Emelie är? Runt halv 5 bar det av till syndbyholms slott, va väl halv fullt med folk när vi kom dit, men Guuud va kul jag hade, vi tog lite kort och minglade runt! Så sjukt kul att se alla i så fina klänningar å verkligen har lagt ner tid å pengar bara för en kväll! Runt 6 fick vi sätta oss till bords, å gud va fint dom hade dukat! Haha med typ 3 glas var, å 3 bestick var så man inte vet vikken kniv man ska börja med! Började nästan gråta de va typ som i titanic.. Ah iallafall så till förätt så fick vi nå typ skagenröre macka, mumma! Sen till huverätt fick vi nå kött med potatis å sås, mumma! Sen till efterrätt fick vi hallon å glass!

Efter maten vart det dans, å de va oxå sjukt kul att se alla par som dansade vals i sina klännningar, själv hade jag ju inte min pojke med mej, men jag hade helt underbart kul ändå, sen blev de lite mer vanlig musik å alla dansade nog hela natten lång! Fötterna gör ganska ont i dag, å har bara dom skorna med mej som jag hade igår så får la gå hem i dom sen oxå, de kommer göra ont! Pappa kom å hämtade mej runt 12, de slutade 1 men alla andra drog hem runt 12 så, sen saknade jag min baby!

Men kvällen var helt magisk och jag hade så sjukt kul! Och det var helt klart värt varenda krona! Bilderna kommer senare, de blev ett par hundra! Nu ska jag kolla lite på oth innan jag går hem pussss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0