Blogglovin

Nu har ja donat en bloggloviknapp! Eller Linda hjälpte mej, först fattade man ju ingenting om nånting, men nu börjar poletten ramla ner!

Och svar till ABCD: Gå in på denna adress så hittar du nog resten själv =)

http://www.rusta.se/vision_trend_lila_blad_23601_p20401291.html


Postat av: ABCD

Hej,

Tack snälla du för att du tog reda på det.

Att dom fanns på Rusta, hade jag ingen aning om.

Ärligt talat så trodde jag att det var en dyr tapet som jag aldrig skulle ha råd med.

Men den är fin och passar min plånka jättebra!

Tack igen!



Alina.

Ps...förlåt, hade jag läst texten istället för att bara titta på bilderna så hade jag vetat att det var din syster på bilden och inte du.

2009-10-11 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0