Har du ringt mej?

Hm.. imorse blev jag väckt av nå nummer jag inte visste vare va, så jag svarade inte, tänker inte vakna å prata itelefon med nån främling med viskyröst. never! Men sökte på numret på internet, å ja vette fan vare e för företag? Tänkte om jag har sökt nå jobb dit? Men nee de tror ja inte.. . Tokit, får la se om dom ringer igen å isåfall, vad vill dom? Men nu blire frulle.

Längtar till onsdag! Emelie boka biljetter du!

Postat av: Ronja ((K))

kanske 0362935002 ? cp nummer som ringer och terrar, jätte många som har blivit de nu och nummret finns inte registrarat nånstans så vet inte vad det är heller . ringer och säger ingenting :S ((K))

2010-04-28 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0