Helgen

I fredas tog baby ledit från jobbet, så vi kunde mysa tillsammans hela dagen, sen på kvällen åkte vi hem till hans mamma och grilla, drack lite och jag hade de super trevligt! Blev kanske nån öl för mycket, blidde taxi hem, riktigt rolig kväll, men inte alls lika roligt på lörda morron, vakna upp bakis och skulle ta bussen till andra jobb dagen kl 13.30! Klockan 16.00 kom bakis svettningarna, trodde ja skulle svimma, men de gick över ganska snabbt, tur de!

Hade ganska roligt på jobbet på kvällen, bra mycke man måste lära sej, men så ere la jämt. Slutade kl 22.00, fick stå i regnet och vänta 30 min på bussen, sen kom baby å mötte upp mej i stan, fick springa hem i spöregn och sen ba in i duschen när man kom hem, sen somnade vi som två små barn..

På sönda morgonen va de ba å börja packa, för kl 11.00 kom Manges mamma å hämtade upp oss och sen åkte vi till stugan och hälsade på hans mormor! Blidde lite fika och sen släppte dom av mej vid bussen, buss till göteborg och tåg till v-ås, sen bil till hallstahammar! Och nu är jag hemma, har nyss lämnat Aleks i skolan, hon börjar ju 4:an idag, söten hade packat väskan med penna å sudd och allt som hör till!

Nää här blire inga barn gjorda, nu blir de film och sen ner i tvättstugan kl 12.00! Saknar min tyckling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0