10 orsaker att hata dej

Jonas har hjälpt mej att skirva om mitt cv, så det passar in lite bättre till resturang och servitris jobb eller hur fan de stavas. Linda jobbar just nu, och jag Emelie och Jonas kollar film, blir la att sova snart! Ganska jätte trött.

Just ja! Försäkringskassan har ju nått fel, dom sätter in **00 kr på mitt konto, sen skickar dom hem papper om att jag inte ska få nå pengar alls. Fast jag skulle egentligen få 300? Haha cp, men snällt att jag fick mer än jag ska ha, men då kommer dom ju kanske ta tillbaka dom sen!? Så lika bra att inte använda dom. Nästa hyra ska snart belatas, känns ju skönt! Men fårju min allra första lön på fredag, haha, inte på så jävla mycket, men det e mycket för mej, eftersom jag aldrig har haft ett jobb förut!
Mohaha.. .

Från balkongen.


Postat av: j

jo du har ju haft sommarjobb

2010-01-25 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0