Jävla lurre dag!

Riktigt lugn dag idag på jobbet, gjorde inte så mycke, åt god hamburge tallrik å hade rast några timmar, damsög och vattna blommorna, sen blev de att gå hem till Anna när ja kom hem runt halv 10, två ungar som kastar sej på mej å ger mej en varsin bamsekram! Härligt! Fick lite saker från ullis oxå, typ 2 linnen, 1 t-shirt, 2 mjukis byxor, 1 tjocktröjja, strumpor, 10 lypsyl, å lite annat smått å gott!

Har oxå fått mitt schema på jobbet för en tid framåt, blir varje freda lörda fram till 7 agusti förutom näst nästa helg för på söndag om en vecka drar jag med syrrorna å L till Halmsta en vecka, med bara bad sol och bira! Härligt härligt, men nu blire dusch!


Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

haha hej förlåt fick ditt sms när jag var på jobbet igår precis innan rasten va slut så hann inte svara och sen glömde jag såklart bort det och sen fick jag ditt andra sms nu när jag vakna. Och jag orkade inte kommentera på bloggen för när man gör det ska man skriva i ett 400 meters ord, skit drygt :P

2010-07-12 @ 11:13:10
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0