PATHE!

Pateeeh! Igår va vi på kalas, firade morfar, va trevligt och blev massa mums att äta, träffade ävan Klara för första gången, helt otroligt vad söt! Så liten. Fick övningsköra Annas nya bil oxå, kändes bra att hon litade på mej, eftersom jag inte har kört på bra länge, men bilen e fortfarande hel! Annars hade det blitt dyrt för mini syrran! Åkte till affärn med A å M, handlade lite inför våran hemma kväll med massa gott, skräck-film och skit-melodifestivalen! E fortfarande irriterad över vinnaren! Jag har nyss kollat på alla oth avsnitt jag hade missat, och gud vad "förkyld" jag e nu, snyft! Ska 2 trappor ner snart och plocka undan lite, diska och dona, för att jag e en sån snäll lillasyster! Senare blir det nog en långpromenad runt skantzen och många svettiga minuter på träningscykeln!

Klara <3 Belv lite rädd för blixten. Hihi



Ska man äta ska man göra det ordentligt!





Jag säger: Oj vikken lite text!
Milla svarar: Men Karin du vet väl att man får dålig syn när man äter så mycket godis!
Jag säger: NEEEE!??? :O
Milla säger: neh!
;)

Hahhahaa
.. .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0