ÅÅÅH va trött jag är!

JAJAJAaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D nu åker vi till arlanda om 49 minuter! ojoj så himla sjukt trött jag är, skulle vilja ba lägge mej å sova å vara hemma ;) näää skojja :D men inte alls taggad just nu! men de kommer väl...

Igår kväll éller av för 4 timmar sen låg jag hemma å mös med min pojke <3 Åh vill inte åka ifrån honom nu...

Älskar den här känslan med honom :D Så här i början av ett förhållande,
när det är lite pirrigt å man venne riktigt vart man ska ta vägen :D <3
Och kommer sakna dej otroligt mycke <333

och kommer heller inte orka bära min egen resväska... ojoj kommer bli en hård, svettig, trött, galen och helt sju rolig resa :D wooohoooo!

I miss you sverige! NOT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0