Hemma igen, men vill tillbaka

Hemma från en galen vecka i turkiet nu! Och nu vill jag tillbaka till våra nya nyköpingsvänner, värmen, all party och allting!
Flygresan dit va inte alls kul, när vi skulle landa å va de ju mest luftgropar, trodde jag skulle svimma! Men Oskar som vi träffade på hotellet sa "Älskar när det blir luftgropar när man flyger flygplan, det kullar så jävla skönt i kuken då, nästan bättre än en avsugning" hahhaa den känslan skulle ja vilja känna...

Nyköping vi kommer i december!

Och sista dagen på resan blev det att pierca tungan, Aj aj!
Har inte ätit på 3 dagar nu... eller fick i mej lite lite gröt nyss! Fan va man e sugen på allting...
Sen kunde ja ju inte pussas så mycke med min pojke när ja kom hem heller :/ <3

Men skönt å vara hemma :) Men en sån jävla kul vecka!

Alla bilder finns på bilddagboken (BKLK) kolla och kommentera!

PUSS




KKoskinen


Postat av: p

det var ingen av dom från nyköping som hette ami? ;D

2008-08-16 @ 13:03:36
Postat av: ElinPelin:D

fyfan vilken ful bild på mig i bakrunden :O hahaha ... "Älskar när det blir luftgropar när man flyger flygplan, det kullar så jävla skönt i kuken då, nästan bättre än en avsugning" hahahahaha mest kul.. puss på sötnosen :D<3

2008-08-17 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0