Packa Packa Packad

Vaknade när klockan ringde halv 7 imorse, åt lite frulle sen cykla ner till körskolan i regnet, hade en dubbelkörlektion kvart i 8, gick himla bra tycker jag! Fick starta lite i backe, å backa i en sväng, köra runt lite i hallsta å grejer...

Sen när jag kom hem hade jag tänkt sova nån timme, men nej nej det gick inte, för är så nervös för att flyga, har gjort det en gång förut för 2 år sen, men nu har jag en konstig magkänsla att planet kommer störta!
Men så ska man ju inte tänka... Om 15 timmar kommer elin å hämta mej så drar vi till arlanda! WOW!
Har packat klart allting nu tror jag, men säkert massa jag har glömt, men men!

Ikväll ska jag mysa med pojken min, för ja venne hur jag kommer klara mej där borta utan honom :/  men jag har ju brudarna :D
... men en vecka går väl fort :) <3

Å får väl se om man nu kommer hem levande efter den här resan eller vad som händer!

Ta hand om hallsta när vi e borta!



KK oskinen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0