Bara skit, allting blir fel

NI MÅSTE KOMMA! Suck säger jag bara, blir nog inte så roligt som jag hade tänkt mej imorrn! Rickard å joonas kommer nog inte till hallsta, har inte träffat dom sen i somras, å vore sjukt kul att umgås lite med dom, men nej nej, dom kommer inte, saknar ju er!

Sen kommer inte mina klänningar hinna komma heller, dom hinner inte komma innan julafton, å sen är de ju röda dagar å helg, så hinner inte få dom till nyår heller, så kommer få dom när jag kommer hem från sälen, jävlit roligt, vafan när ska jag ha dom dårå? i skolan eller? Å har ingenting att ha på mej på både julafton eller nyår nu, jävla skit, allting går fel!

Å min ekonomi rå!

1200 spänn till anna
400 till mamma

0 kronor till sälen

Å då måste jag låna pengar till sälen å jag ligger redan 1600 back! Hmm... jag orkar inte med mitt liv just nu!

Va iaf i stan med mamma å linda idag, köpte julklapp till linda å till lilla emilie, nu e jag äntligen klar med alla! Sen så fick jag ett par svarta as snygga snowjoggers av min mamma! Älskar dom! Men mamma säger att jag inte kan ha dom jute nu fö att det inte är snö ute, men vafan de kan jag väl visst?

Postat av: Sosso

Har inga pengar! Dessutom så jobbar jag till 16.45, efter det så åker jag och mamma in till västerås och julhandlar. :/ I januari kan jag gå ut på krogen OCH i feb är ett måste! haha :D Du är inte ensam om att leva fattigt i sälen ! måste låna pengar av mamma :O men vi får ju studiebidraget däruppe också! Så det är väldigt bra! PUSS på dig SÖTNOS

2008-12-18 @ 21:01:32
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0