FREDAG Å SNART KULJUL

Vem fan orkar gå upp kl 8 på en fredag för att gå till skolavslutningen kl 9? Jo ganska många som va där faktiskt, tänkte skita it å åka till stan med norrlänningarna, men nee kanske lika bra att gå, å tur va väl de, haha fick ju gå upp på scen för att få pris ( en väska och en choklad medalj ) de hade man ju inte räknat med precis! Sen gick ja hem å emelie hängde med, hon skulle låna nå kläder å ha på sej ikväll, men ja har inga kläder, så får se vad hon har på sej! Jag har millas svarta "fransklänning" men hittar inte mina strumpbyxor :/ aja, de löser sej, å det va egentligen så att jag skulle åka tåg till stan själv, sen ta bussen nånstans helt själv! Hahha jag vågar inte ens ta bussen hemmifrån mej till näs, hur skulle jag då klara det i västerås? Jadu.. men fick nyss ett mess av Linda, hon har donat pengar så hon sa me på krogen YEY! Så slipper åka själv, tack gull va roligt vi ska ha! Ne nu ska jag börja sminka mej, för blir nog att åka med 5 bussen eller nått, PUSS  ha en rolig fredag

Postat av: Sofia

Va fick du pris för? :)

2008-12-19 @ 13:47:49
Postat av: tess

tack karin :D

2008-12-19 @ 17:51:14
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0