Jaaaaa då va de Fredag igen

Tjooo bro! Vaknade helt självmant i morse halv 10, när man väl är ledig så kan man inte sova! Sen hoppa ja in i duschen å sen donade jag mej, slipper tvätta idag! YES! Men måste städa mitt rum å diska... å laga mat för jag e super hungrig nu! Va nyss ute med den lilla vovven, å då ser man en polisbil köra i typ 200! Sen svänger han upp där jag bor å springer in i två portar brevid mej, dom hade brottom! Undra va som hade hänt! Hm...  Ne nu ska jag städa mitt rum, sen laga mat sen kika film tills klockan blir kvart i 3, då jag ska möta Milla vid ica, sen ska vi på kalas, sen blir de å möta Linda vid coop kl 8, sen gör vi nånting sen till stan å hämta nått fyllo! haha tar den första bästa vi ser!  sen till sura å kika film med sosso å hill! MYS! PUSSPUSS

Postat av: Guz

Jag ska inte vara full :I

2008-12-05 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0