Jullekar och saxar!

Morsning, gick ju somsagt till skolan idag för att kolla på jullekarna, men Gurra å nån mer banga ju så vi fick inte vara med, kul! Hade vart kul å se min klass göra bort sej lite.. Så gick dit å kollade på dom andra lagen som var med! De roligaste va ju när dom skulle smälla ballonger mot varandra i sexställningar, hahah riktigt kul å kolla på! Å sen fick dom ju göra massa äckliga saker oxå, som att typ trycka upp så många machmallows (venne hur de stavas) i munnen som dom kunde, å typ alla spydde efter de, usch! Sen den gamla vanliga, snurra runt en innebandy klubba och sen springa tillbaka till sina vänner, usch tycker den leken är läskig.. En gång när jag snurrade på en gunga, så skulle jag resa mej  å gå till mamma eller nått, så ramlade jag och slog huvet i den öppna bildörren! Sen dess har jag inte snurrat! Kanske därför jag hatar karruseller å skit oxå?... Sen fick dom oxå göra den där vatten å sen mjöl grejen, glad att jag bara kollade på! Efter vi hade kollat klart så gick ja å Linda hem till hennes farmor å hälsade på, å nu sitter jag å väntar på mat, så ska nog kika lite vänner så länge! Bilder från idag lägger jag upp lite senare, inte så många men kolla in dom! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0