Lördagen och en timme på söndagen

Helo helo igår var det lördag, milla hälsade på och åt hos oss, fläskfile och potatisgratäng, mumma, sen kom Fia och hälsade på, jag sminkade henne, haha skit snyggt! Sen så spelade vi lite sims.. sen åkte hon hem runt 6! Runt 7 gick jag å mötte Gusten, ojoj länge sen man såg honom kändes de som, men kändes bra! vi halkade oss ner till Linda, där även flugan var på besök, vi spelade poker, och jag vanN!!! Har alltid vart bäst på poker, hihi, sen gick vi till Coop och linda handlade keso? Jahajaja sen gick vi med hem till linda igen, men då ringer milla å undrar om linda eller gus vill köra henne till stan, så gusten e söt och gör det, så vi lämnade linda å flugan i rättans tid!

När vi hade lämnat av milla i stan så svängde vi förbi donken för att köpa 12 burgare till jocke som satt hemma å spelade, haha!

Nu äter jag frulle och ska dona mej, för snart bär jag av till stockholm PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0