MiXXed up

hej hej hej, sitter å trycker i mej mitt godis som jag köpte på humelsta idag, riktigt gott! Som sagt va jag i stockholm idag med mamma, min moster bettan och kusinen eve, vi skulle hämta våran mormor som har vart hos Tella några nätter, så åkte med och hämtade henne, fick lite mat av Tella å sen gick vi runt och kollade på hus i stockholm, så sjukt snygga hus! Har ni 6 miljoner så kanske ni vill köpa ett åt mej? Såg ett jätte mysigt hus, ett rosa faktiskt hahah de ska jag köpa om några år! Riktigt trevlig dag har jag haft, kom hem runt 6, då skulle jag sätta mej å plugga, har ju prov imorn! Men sen ringer anna å säger att jag ska gå in på en sida på internet, massa klänningar som jag kanske ska beställa, får kanske låna pengar av storesyrran, måste ju ha nånting fint på nyår! Men känns som att om jag väl får låna pengar så kommer nått bli fel så jag inte får min klänning, att den kommer bort, eller att ja inte kan ha den, brukar vara så! Som min bikini jag beställde från nelly i somras, inte fick jag den inte! Nej den slarvade posten bort, fitthuven! Men hellst av allt vill jag ju ha min röda klänningn från asos, den skulle sitta perfa på mej, men men! Mamma förhörde nyss mej på lite frågor, gick väl sådär, orkar inte bry mej mer! Det får gå som det går...

Imorrn kväll ska jag hem till anna å vara barnvakt, å eftersom hon slutar typ 10 så orkar jag inte åka hem på kvällen, så sover över där, sen får jag åka bil till skolan på tisdag morron!

Å krogen på fredag? jag är på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0