Sa nej till mamma

Har marknadsföring nu, sen ska ja å emelie nog hem å dona lite bloggar! På lektionen idag så har emelie dragit mitt spott i sitt hår, drygat med adam som är kär i tina, cyklar upp och ner å skrivit ut 23 papper! I FÄRG! Har typ 30 minuter kvar på lektionen, jag orkar verkligen inte, vadå skoltrött nu? Ska me emelie ner på samhället snart oxå, hon ska väl köpa 30000 kilo godis, men inte jag! Har inte ätit på öhm... låt mej tänka, 10 dagar!  WOW ja är bra, men igår va ja fan bra nära, men behövde bara kolla på mej själv så sa jag nej högt till mamma.!


Postat av: emelie

haha aaa köpte såhääär mycket godis. hade ppiller varit gods så :D haha 12 jävla kartor vare

2008-12-03 @ 22:09:50
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0